Katt-Astrof med en beroende katt

Allmänt, Foto Permalink2
Den vita katten har blivit extremt Ladyberoende, hon har hela tiden sökt sig till henne, men nu är det extremt, dessutom om Lady är på ett ställe Bell inte vill vara på, går Bell till ett annat ställe och mjauar tills någon kommer dit, så hon inte är ensam... Jobbigt men såå gulliga tillsammans 😍




#1 - - Louise - vitmossa:

Så fina missar :)

#2 - - linn:

Haha vilka söta!!

Jag tänkte passa på att höra om du skulle vilja hjälpa mig lite då jag är med i en tävling.
Det enda du behöver göra är att följa den här länken och sedan rösta på mitt bidrag.

http://omslagstavling.sportfiskeforum.se/index.php?page=bidrag-191#

Skulle bli superglad. Svara gärna om du har röstat och om vill att jag ska följa dig på bloglovin som tack eller så! :)

Svar: Så nu har jag röstat, härligt foto :) Lycka till! :)
Linn Lilienberg

Till top